مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-21حوادث

کمک رسانی به 10 حادثه دیده و 6 مصدوم در پی بارش برف در گیلان


مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره به آماده باش 44 پایگاه و پست امداد و نجات در سراسر استان به دنبال بارش برف، گفت: چهار حادثه تصادف و واژگونی خودرو با 10 حادثه دیده و شش مصدوم در این مدت ثبت شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره به آماده باش 44 پایگاه و پست امداد و نجات در سراسر استان به دنبال بارش برف، گفت: چهار حادثه تصادف و واژگونی خودرو با 10 حادثه دیده و شش مصدوم در این مدت ثبت شده است.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین در گیلان، اظهار کرد: 44 پایگاه و پست امداد و نجات و شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستان های گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه 80 خودروی آمبولانس، ست نجات و خودروهای کمک دار و پشتیبانی نیز در سطح استان آماده خدمات رسانی شدند، گفت: هماهنگی لازم با 80 خانه هلال و مسجد و حسینیه و اماکن ورزشی در مسیر راه ها و محورهای استان که به امکانات و تجهیزات امدادی تجهیز هستند صورت گرفته و برای اسکان اضطراری آماده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آماده باش 250 نفر کارکنان و نجاتگران در سطح پایگاه ها و جمعیت، اضافه کرد: 240 نفر از داوطلبان در سطح خانه های هلال و مساجد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی به 10 حادثه دیده و 6 مصدوم در پی بارش برف در گیلان

کمک رسانی به 10 حادثه دیده و 6 مصدوم در پی بارش برف در گیلان